Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy już od 1919 roku prognozuje pogodę, prowadzi analizy i prace badawcze. Pogoda i klimat to jeden z najważniejszych tematów we współczesnym świecie. Jesteśmy Instytutem skupiającym wysokiej klasy profesjonalistów oraz posiadamy niezbędną infrastrukturę. Naszą misją jest informowanie społeczeństwa i organizacji o warunkach atmosferycznych – meteorologicznych i hydrologicznych, zmianach klimatu oraz wszystkich czynnikach wpływających na aktualną pogodę w Polsce. Jesteśmy członkiem wielu organizacji międzynarodowych. Reprezentujemy Polskę na forum WMO (Światowa Organizacja Meteorologiczna) czy EUMETSAT (Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych). Uczestniczymy w pracach badawczych od Arktyki po Afrykę.
Praca w Instytucie to szereg wyzwań we współpracy z najwyższej klasy specjalistami. Czekamy na najlepszych w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, na Kasprowym Wierchu, Śnieżce, Helu oraz w wielu innych miejscach Polski.
Aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalisty w Centrum Administracji
Miejsce pracy: Katowice
Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać:
Kluczowe obowiązki:
- Administrowanie obiektami z obszaru Katowic wraz z funkcjonującymi w nich instalacjami i systemami;
- Zbieranie zapotrzebowania, przygotowywanie dokumentów i realizacja zadań dotyczących zakupów dla Zespołu Administracyjnego w Krakowie;
- Przygotowywanie zapytań ofertowych, przeprowadzanie badania rynku w celu pozyskiwania dostawców i wykonawców usług – nadzór nad prawidłową realizacją umów/zamówień;
- Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zakupów usług (np. przeglądy, naprawy, usługi sprzątania, odbiór odpadów), dostaw (środki czystości, materiały budowlane, itp.) oraz drobnych robót remontowych;
- Współpraca w zakresie prawidłowego gospodarowania zasobem nieruchomości IMGW-PIB;
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Centrum Administracji;
- Prowadzenie ewidencji oraz koordynacja prawidłowej realizacji umów na dostawy mediów;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej, a w szczególności przyjmowanie przesyłek pocztowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Rozliczanie faktur kosztowych;
- Gospodarowanie składnikami majątku przypisanymi do Zespołu Administracyjnego w Krakowie.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel),
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- doświadczenie na stanowisku związanym z administrowaniem i obsługą budynków,
- znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- doświadczenie w pracy związanej z przyjmowaniem i wysyłką korespondencji.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, w Instytucji o 100 letniej tradycji, nastawionej na innowacje i doskonalenie w zakresie nowoczesnych technologii badawczych.
- Współpracę z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
- Umowę o pracę na zastępstwo z możliwością przejścia na stałą umowę o pracę
Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB wyślij CV w terminie do: 3 września 2021 r. na adres: marek.grochowski@imgw.pl
w temacie maila: Specjalista w Centrum Administracji (Katowice).
Przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażaniem niniejszej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – PIB w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jednocześnie przypominamy i prosimy o wpisanie ww. zapisu w przesyłanym CV.
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem: https://www.imgw.pl/instytut/rodo
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.