Powrót do góry Powrót do góry

Kontakt

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
Państwowy Instytut Badawczy

Ul. Podleśna 61
01-673 Warszawa

>> Zobacz pełne dane kontaktowe

tel. (22) 56-94-301
faks (22) 83-41-801
e-mail: imgw@imgw.pl

www.imgw.pl
meteo.imgw.pl

Wydział Analiz i Sprzedaży
e-mail: biznes@imgw.pl

Prognozy, opracowania i inne
+48 519 751 210
+48 573 006 739

Ekspertyzy i dane archiwalne
+48 573 801 704

 

Rozwiń menu
20.11.2024

Administrator, Biuro Helpdesk w centrum Informatyki, Poznań

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy już od 1919 roku prognozuje pogodę, prowadzi analizy i prace badawcze. Pogoda i klimat to jeden z najważniejszych tematów we współczesnym świecie. Jesteśmy Instytutem skupiającym wysokiej klasy profesjonalistów oraz posiadamy niezbędną infrastrukturę. Naszą misją jest informowanie społeczeństwa i organizacji o warunkach atmosferycznych – meteorologicznych i hydrologicznych, zmianach klimatu oraz wszystkich czynnikach wpływających na aktualną pogodę w Polsce. Jesteśmy członkiem wielu organizacji międzynarodowych. Reprezentujemy Polskę na forum WMO (Światowa Organizacja Meteorologiczna) czy EUMETSAT (Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych). Uczestniczymy w pracach badawczych od Arktyki po Afrykę.

Praca w Instytucie to szereg wyzwań we współpracy z najwyższej klasy specjalistami. Czekamy na najlepszych w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, na Kasprowym Wierchu, Śnieżce, Helu oraz w wielu innych miejscach Polski.

Aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko:

Administrator

 Biuro Helpdesk w centrum Informatyki

Miejsce pracy: Poznań, ul. Dąbrowskiego 174/176

Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać:

Kluczowe obowiązki:
  • Instalowanie, konfigurowanie  i  weryfikacja poprawności działania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
  • Diagnoza, naprawa elementów infrastruktury teleinformatycznej
  • Udział w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania  infrastruktury teleinformatycznej
  • Prowadzenie wsparcia technicznego (2 linia wsparcia) dla pracowników Instytutu
  • Praca w systemie ticketowym
  • Przygotowywanie dokumentów dotyczących funkcjonowania infrastruktury teleinformatycznej
  • Udział w zakupach, utrzymywaniu rejestrów zasobów informatycznych oraz przeprowadzaniu  inwentaryzacji
Nasze oczekiwania:
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows, w szczególności Windows 10, 11
  • Podstawowa znajomość systemów Linux
  • Znajomość budowy i obsługi komputerów oraz  sprzętu peryferyjnego
  • Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i środowiska Active Directory
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów o profilu informatycznym
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Komunikatywność, cierpliwość, odpowiedzialność i zaangażowanie
  • Zrozumienie i przyjazne podejście w relacjach z użytkownikiem oraz umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
  • Samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań dla problemów
  • Zdolność do pracy pod presją oraz „multitasking”
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • Możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, w Instytucji o 100 letniej tradycji, nastawionej na innowacje
    i doskonalenie w zakresie nowoczesnych technologii badawczych.
  • Współpracę z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
  • Umowę o pracę.
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
  • Uczestniczenie w targach branżowych na całym świecie.
  • Szkolenia, możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Tworzenie wyjątkowych, luksusowych produktów.
  • Możliwość awansów pionowych i poziomych.
  • Pracownicze Plany Kapitałowe.
  • Specjalistyczne branżowe wydawnictwa.

Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB wyślij CV w terminie do: 04.12.2024
na adres: it.biuro@imgw.pl

w temacie maila: Rekrutacja, Administrator Poznań, Biuro Helpdesk, Centrum Informatyki.

Przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażaniem niniejszej zgody:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – PIB w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jednocześnie przypominamy i prosimy o wpisanie ww. zapisu w przesyłanym CV.

Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem: https://www.imgw.pl/instytut/rodo

W IMGW-PIB obowiązują zapisy Ustawy z dnia 14.06.2024 r. o ochronie sygnalistów, stosowna instrukcja znajduje się pod adresem: https://www.imgw.pl/kontakt/sygnalista

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Informację wytworzył:

Informację opublikował: Robert Kazimierczak

Liczba wyświetleń: 62

Data wytworzenia: nie podano

Data publikacji: 20 listopada 2024, 13:31

Data ostatniej modyfikacji: 20 listopada 2024, 13:31

Rejestr zmian
Rejestr zmian:

Ten wpis nie był zmieniany od publikacji