Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy już od 1919 roku prognozuje pogodę, prowadzi analizy i prace badawcze. Pogoda i klimat to jeden z najważniejszych tematów we współczesnym świecie. Jesteśmy Instytutem skupiającym wysokiej klasy profesjonalistów oraz posiadamy niezbędną infrastrukturę. Naszą misją jest informowanie społeczeństwa i organizacji o warunkach atmosferycznych – meteorologicznych i hydrologicznych, zmianach klimatu oraz wszystkich czynnikach wpływających na aktualną pogodę w Polsce. Jesteśmy członkiem wielu organizacji międzynarodowych. Reprezentujemy Polskę na forum WMO (Światowa Organizacja Meteorologiczna) czy EUMETSAT (Europejska Organizacja Eksploatacji Satelitów Meteorologicznych). Uczestniczymy w pracach badawczych od Arktyki po Afrykę.
Praca w Instytucie to szereg wyzwań we współpracy z najwyższej klasy specjalistami. Czekamy na najlepszych w Warszawie, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, na Kasprowym Wierchu, Śnieżce, Helu oraz w wielu innych miejscach Polski.
Aktualnie poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista w Centrum Administracji, Wydział Administracyjny w Warszawie
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB na poszukiwane przez nas stanowisko powinieneś poznać:
Kluczowe obowiązki: |
- Sporządzanie niezbędnych sprawozdań, harmonogramów, zestawień, analiz, wykazów, ewidencji i rejestrów,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z wnioskami zakupowymi oraz wnioskami o wszczęcie postępowań przetargowych dla Centrum Administracji realizowanych lokalnie lub centralnie; przyjmowanie do realizacji procedur zakupu oraz określanie prawidłowego trybu realizacji zamówień,
- Realizacja umów/zamówień na usługi i dostawy lokalnie lub centralnie (m.in. dostawa artykułów i papieru biurowego, środków czystości, mat. remontowo-budowlanych, sanitarnych, metalowych, wyposażenia biura, odzieży i obuwia roboczego, inne dostawy oraz usługi związane z utrzymaniem obiektów IMGW-PIB),
- Rozliczanie i obsługa faktur kosztowych usług oraz dostaw, w dedykowanym systemie informatycznym (EOD),
- Przygotowywanie projektów pism i dokumentów dla prowadzonych spraw,
- Postępowanie z dokumentami Instytutu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, instrukcją dotyczącą organizacji i działania archiwum zakładowego, a także instrukcją o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,
- Prowadzenie samochodu służbowego zgodnie z bieżącymi potrzebami w ramach realizowanych zadań służbowych.
Nasze oczekiwania: |
- Wykształcenie średnie,
- Znajomość zagadnień z zakresu przygotowywania wniosków zakupowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word),
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność samodzielnej pracy, w tym planowania i samodzielnego zorganizowania czasu pracy,
- Umiejętność redagowania pism,
- Zdolność logicznego myślenia, wyszukiwania i analizowania informacji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Posiadanie predyspozycji osobowościowych takich jak: dokładność, punktualność, terminowość, dokładność, uczciwość, cierpliwość, wysoka kultura osobista, komunikatywność.
Mile widziane: |
- Wykształcenie wyższe I stopnia,
- Podstawowa wiedza z zakresu PZP,
- Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- Umiejętności pracy pod presją czasu,
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- Chęć rozwoju zawodowego.
Oferujemy: |
- Możliwość rozwoju osobistego, poszerzenia wiedzy i umiejętności oraz zdobycia atrakcyjnego doświadczenia zawodowego, w Instytucji o 100 letniej tradycji, nastawionej na innowacje i doskonalenie w zakresie nowoczesnych technologii badawczych.
- Współpracę z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów.
- Umowę o pracę.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
- Uczestniczenie w targach branżowych na całym świecie.
- Szkolenia, możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji.
- Pracowniczy Program Emerytalny.
- Tworzenie wyjątkowych, luksusowych produktów.
- Możliwość awansów pionowych i poziomych.
- Pracownicze Plany Kapitałowe.
- Specjalistyczne branżowe wydawnictwa.
Jeśli chcesz dołączyć do grona specjalistów IMGW-PIB wyślij CV w terminie do: 31 stycznia 2023 r. na adres: katarzyna.badowska-roslonek@imgw.pl
w temacie maila: pracownik Centrum Administracji Warszawa.
Przesłanie aplikacji jest jednoznaczne z wyrażaniem niniejszej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – PIB w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Jednocześnie przypominamy i prosimy o wpisanie ww. zapisu w przesyłanym CV.
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się pod adresem: https://www.imgw.pl/instytut/rodo
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.