Powrót do góry Powrót do góry

Kontakt

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
Państwowy Instytut Badawczy

Ul. Podleśna 61
01-673 Warszawa

>> Zobacz pełne dane kontaktowe

tel. (22) 56-94-301
faks (22) 83-41-801
e-mail: imgw@imgw.pl

www.imgw.pl
www.pogodynka.pl

BOK
Biuro Obsługi Klienta

tel: (22) 56-94-271
tel: (22) 56-94-274
tel: (22) 56-94-540

e-mail: bok@imgw.pl

Rozwiń menu
09.11.2018

Specjalista w Wydziale Baz Danych i Ekspertyz, Warszawa

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej

Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku

specjalisty w Wydziale Baz Danych i Ekspertyz

Liczba etatów: 1

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Podleśna 61

Wymagania:

  • wykształcenie: wyższe na kierunkach archiwistyka, zarządzanie dokumentacją, bibliotekoznawstwo lub pokrewnych (preferowane) lub średnie oraz ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny przynajmniej I stopnia;
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym lub na podobnym stanowisku;
  • znajomość obsługi komputera;
  • znajomość programów pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym;
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy w pomieszczeniach na wysokościach do 3 m;
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy możliwym kontakcie z pyłem i kurzem;
  • umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
  • sumienność i dokładność;
  • dobra organizacja pracy.

Zakres obowiązków:

  • praca na stanowisku specjalisty w Wydziale Baz Danych i Ekspertyz przy obsłudze Archiwum PSHM;
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi powierzonych materiałów archiwalnych;
  • prace związane z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej;
  • dbanie o porządek dokumentów i akt;
  • udostępnianie materiałów z zasobów archiwum PSHM, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • współpraca z pracownikami innych komórek IMGW-PIB w zakresie przygotowywania spisów zdawczo-odbiorczych i przekazywania zasobów do archiwum PSHM;
  • wprowadzanie danych z dokumentów papierowych na nośniki cyfrowe;
  • bieżące raportowanie wykonanej pracy.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • możliwość doskonalenia zawodowego.

Termin i forma składania dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów (CV oraz listu motywacyjnego, z podaniem wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto) prosimy składać w terminie do dnia 30 listopada 2018 r. drogą elektroniczną na adres: piotr.kozak@imgw.pl lub dostarczenie koperty z wymaganymi dokumentami na adres:

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej

Państwowy Instytut Badawczy

Wydział Baz Danych i Ekspertyz

ul. Podleśna 61

01-673 Warszawa

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Załączniki:

  • doc klauzula informacyjna
    Data dodania: 9 listopada 2018 07:19 Dodany przez: Agnieszka Madejak Rozmiar: 16 KB Pobrano: 30

Informację wytworzył: Piotr Kozak

Informację opublikował: Agnieszka Madejak

Liczba wyświetleń: 155

Data wytworzenia: 9 listopada 2018, 7:19

Data publikacji: 9 listopada 2018, 7:21

Data ostatniej modyfikacji: 9 listopada 2018, 7:21

Rejestr zmian
Rejestr zmian:
DataAutor
9 listopada 2018 o 07:21:08 [aktualna wersja] Agnieszka Madejak
9 listopada 2018 o 07:21:08 Agnieszka Madejak